Újabb kontinenseken jelenik meg az XTB

Az XTB nemrég tette közzé előzetes eredményeit 2020 harmadik negyedévéről és pár hete indította el reklámkampányát José Mourinhoval. A vállalat aktuális helyzetéről és jövőbeni céljairól Omar Arnaut vezérigazgató nyilatkozott.

A bevételek és a profit is magas volt a 2019-es év azonos negyedévéhez képest, de nem annyira jó, mint az idei év első és második negyedévében. Hogyan kommentálná ezt?

2020 első két negyedévéhez képest a harmadik negyedév nemcsak nyári negyedév volt, hanem jelentősen kisebb volatilitású negyedév is. Számunkra nagyon fontos, hogy ezennel is több mint 21.000 új ügyfélfiókot sikerült jegyeznünk, de az aktív ügyfelek tekintetében is rekordközeli negyedévet tudhatunk magunk mögött.

Kulcsfontosságú tényező, hogy az év során nagyon szilárd alapot sikerült felépítenünk, amely lehetővé teszi számunkra, hogy a jövőben egyre jobb eredményeket érjünk el. A következő évben negyedévente átlagosan 30.000 új számla létrehozását szeretnénk megcélozni.

2020 harmadik negyedévében az XTB az eddigi legtöbb aktív ügyfélről számolt be. Mit tett a vállalat ennek érdekében?

Stratégiánk az elmúlt években nem változott: arra törekszünk, hogy ügyfeleinknek minden téren a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsuk. Célunk, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy mi vagyunk az első választás minden befektető számára, aki saját kezébe szeretné venni a befektetéseit, függetlenül attól, hogy elutasítják-e a kockázatot.

Nem csak az ügyfélnek nyújtott szolgáltatásra koncentrálunk, hanem a befektetési folyamatával kapcsolatos összes további szempontra is. Ez magába foglalja a csúcsminőségű befektetési technológia, valamint a legjobb piaci hírek és piacszemlék biztosítását, rengeteg oktatási anyagot a tapasztalatok minden szintjéhez és még sok minden mást. Alapvetően fontos számunkra annak biztosítása, hogy ügyfeleink minél több hozzáadott értéket kapjanak, ami támogathatja őket a legjobb befektetési döntések meghozatalában.

Két év után az XTB visszatért a márkanagykövet koncepciójához. Mi a célja a „Légy olyan, mint José” kampánynak új nagykövettel, José Mourinhóval?

Az XTB márkanév igazán elismert az egész világon, és tisztában vagyunk azzal, hogy korábbi márkanagyköveteink milyen fontos szerepet játszottak e cél elérésében. A múltban a McLaren-Mercedes Forma-1 csapattal  és Mads Mikkelsennel dolgoztunk együtt, és 2020 elején úgy döntöttünk, hogy partnerséget szeretnénk indítani José Mourinhóval, mint új márkanagykövetünkkel.

Az elmúlt években nagy hangsúlyt fektettünk üzleti tevékenységünk más területeire, például a technológiai fejlesztésre, a termékkínálatunk növelésére és számos alapvető folyamatunk erőteljes optimalizálására. Továbbra is nagy hangsúlyt fektetünk ezekre a területekre, de úgy gondoljuk, hogy itt a megfelelő alkalom arra, hogy ismét együttműködjünk egy márkanagykövettel – ezúttal a sportág történetének egyik legsikeresebb futballmenedzserével, José Mourinhoval.

Célunk az elmúlt években nem változott, azaz, hogy az iparág egyik vezetőjévé váljunk a világon. Bízunk abban, hogy a José Mourinhóval kötött partnerségünk segít a márkanév globális megerősítésében és célunk elérésében.

Mads Mikkelsen, a korábbi márkanagykövet, színész volt. Úgy érzi, hogy az XTB inkább a futball világával van összhangban, vagy ezt a választást leginkább marketinges tényezők motiválták?

Úgy gondolom, hogy sok hasonlóság van egy sikeres futballmenedzser és egy sikeres kereskedő között. Olyan stratégiával kell rendelkeznie, amely nagyobb valószínűséggel biztosítja a siker elérését, mint a vereséget, de készen kell állnia arra is, hogy ezt a stratégiát a körülményekre szabja.

Fegyelmezettnek és szellemileg is kitartónak kell lennie, mert a futballcsapat irányításához hasonlóan, a kereskedés során felmerülő veszteség is a folyamat része. A legfontosabb, hogy tanuljon ebből a tapasztalatból, hogy jobb és erősebb befektetőként térjen vissza.

Miért választotta José Mourinhot az XTB globális nagykövetének?

José Mourinho kiválasztása új márkanagykövetünknek nem okozott számunkra nagy fejtörést. José győztes, és számos sokak által áhított életcélok és emberi tulajdonságok megtestesítője. Cégként nagyon keményen dolgozunk nap mint nap, hogy ügyfeleink számára a lehető legjobb minőségű szolgáltatást, támogatást és technológiát nyújthassuk a siker elérése érdekében.

Joséhoz hasonlóan mindent megteszünk azért, hogy a világ legjobbjai legyünk abban, amit csinálunk.”

Melyek a jelenlegi tervek az XTB földrajzi terjeszkedése szempontjából?

Jelenleg arra várunk, hogy megkapjuk a Dél-afrikai Köztársaság engedélyét, valamint egy ázsiai országét is, amelyet még nem szeretnék nyilvánosságra hozni. Az Európában és Dél-Amerikában elért sikereink után nagyon örülünk, hogy két új kontinensen kezdhetjük meg munkánkat, és bízunk benne, hogy ez segít abban, hogy az iparág egyik globális vezetőjévé válhassunk.

  • Kapcsolódó cikkeink:

Forrás: XTB

 

Felkapott hírek

Friss hírek

A honlap további használatához kérjük fogadja el a sütik használatát. További információt adatvédelmi tájékoztatónkban és a sütik kezelésére vonatkozó tájékoztatónkban talál.

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás