Egyre több hirdető fordul el a Facebooktól

Egyre több cég kapcsolódik a Facebookot sújtó hirdetői bojkotthoz, egy friss felmérés szerint az 58 legnagyobb hirdető egyharmada már felfüggesztette hirdetéseit vagy valószínűleg hamarosan megteszi ezt a lépést, további 40% pedig gondolkozik a Facebookon történő reklámozás szüneteltetésén.

A listán már így is sok nagy márka szerepel, nem csoda, hogy a Facebook már egy külső médiakutató cég bevonásával próbálja menteni a helyzetet.

https://www.instagram.com/p/CCEONHrjGba/

A probléma forrása egy amerikai civil szervezetek által indított kampány, a “Stop Hate for Profit”, amelynek szervezői szerint az oldal keveset tesz annak érdekében, hogy kiszűrje a rasszista és gyűlöletkeltő tartalmakat.

Forrás: Instagram / Kitekintő

 

Friss hírek

A világszerte népszerű lager Olaszországból (x)

Olaszország hazai gyártású sörei közül az egyik legismertebb a Peroni, amely szerte a világon kedvelt márka. A Forma-1 futamok iránt rajongók is ismerhetik, ugyanis az Aston Martin egyik fő támogatója. A cikkben annak járunk utána, hogy mit érdemes tudni erről a sörről.

Read More »