Durva külföldi kritikákat kapott az új magyar alkotmány
2012. január 2., hétfő
- Címkék:
- alkotmány
- kritika
- magyarország
A Der Tagesspiegel című német liberális lap az új alkotmányról közölt rövid beszámolót hétvégi számában, vasárnap a dpa német hírügynökség az ellenzéki Német Szociáldemokrata Párt (SPD) külpolitikai szakértőjével közölt interjút a jogszabályról, míg Szapáry György washingtoni magyar nagykövetnek a The New York Timesban közölt levelére válaszolt Kim Lane Scheppele professzor az amerikai napilapban, Paul Krugman Nobel-díjas közgazdász blogjában.
A Der Tagesspiegelben megjelent, a "Magyarország új alkotmányt ad magának" című írás bevezetőjében megjegyzik, hogy a bírálók szerint a jogszabály veszélyezteti a demokráciát. Az új alkotmányt megszavazó Fidesz a kétharmados többség révén "elvileg mindent megtehet, amit csak akar" - írta a lap, hozzátéve, hogy "nem volt valódi vita a nacionalista irányzatú új alkotmányról". A bírálók szerint a jogszabály "megpecsételi a demokrácia lebontásának folyamatát, amelyet Orbán indított el. A miniszterelnök és hívei viszont egy olyan projekt részeként jellemzik a jogszabályt, amelynek célja a kommunizmus állítólagos maradványainak eltakarítása" - írta a Der Tagesspiegel.
A lap szerint "már az ékesszólás is furcsának tűnik. Preambulum helyett 'Nemzeti hitvallás' van a magyar alaptörvényben", amely "a rohamtempóban elfogadott kiegészítésekkel megnehezítheti egy jövendő kormány munkáját".
A dpa hírügynökség vasárnap Rolf Mützenich szociáldemokrata parlamenti képviselővel, az SPD-frakció külpolitikai szakértőjével közölt rövid interjút, amelyben a politikus kifejtette: úgy véli, az új magyar alkotmány "szakítást jelent a demokratikus hagyományokkal és az európai jogi normákkal". Rolf Mützenich hozzátette: "az Alkotmánybíróság jogainak megkerülése, a többségi döntések megkérdőjelezése és a kisebbségi jogok semmibe vétele botrányos."
Szapáry György washingtoni magyar nagykövetnek a The New York Timesban közölt levelére válaszolt Kim Lane Scheppele professzor az amerikai napilapban, Paul Krugman Nobel-díjas közgazdász blogjában. A Princeton egyetem professzora a választási törvényre vonatkozó korábbi bírálatára történt nagyköveti reagálására válaszolva megjegyezte: nem létezik másik olyan választási rendszer, ahol a választókerületek határának átszabásához kétharmados többségre legyen szükség, és ne legyen olyan független testület, amely megállíthatná, hogy ezeket a határokat igazságosan szabták-e meg.
Az új alkotmánnyal kapcsolatban az amerikai professzor megjegyzi: a Fidesz nem kampányolt az új alkotmány ígéretével. Kifogásolja, hogy az új alaptörvényt az ellenzéki pártok részvétele nélkül dolgozták ki, illetve nem erősítették meg népszavazáson, hogy valóban mit is akar a közvélemény.
A magyar nagykövetnek a bírói függetlenséggel kapcsolatos korábbi bírálatára adott válaszára reagálva Kim Lane Scheppele ezt a véleményét a lefektetett kritériumok és eljárások hiányával indokolja. A független intézmények - Országos Bírói Tanács, Állami Számvevőszék, Költségvetési Tanács, a főügyészség, médiahatóság - élére történt kinevezések kapcsán a Princeton egyetem professzora elismeri, hogy más demokráciákban is töltenek be vezetőik a választási ciklusnál hosszabb mandátumot, de a megválasztásuk többpárti megállapodás vagy jóváhagyás alapján történik.
Úgy látszik, hogy minden országban minden olajozottan működik, mert mindenki bennünket ostoroz! Az ország belügyeibe senki nem szólhat bele! Akik ma is elmennek az Operához műbalhét csinálni, GYF alatt belülről nézték az akkori tüntetőket, most mi a francot akarnak? Ez a barom külföld meg minden szart bevesz, hála a külföldön élő árulóknak.
-
Már válaszolt
- nneddudgi ( 5 hónapja )
- Tibor Beregszászy-Nagy ( 4 hónapja )
Ahogy olvasom, úgy tûnik, az árulók belföldön élnek és kormányoznak. Meg kormányzati fizetésért kommentelnek.
Ezek a lapok nem szóltak bele a belügyeinkbe, csak nyilvánították a véleményüket errôl IS. Amihez joguk van.
Viszont ha pénzt tarhálunk valakitôl és az szertne garanciát, hogy majd vissza is tudjuk fizetni, hát ahhoz is joga van és jajnos ahhoz is, hogy ha úgy látja, hogy túl nagy a valósínûsége annak, hogy nem tudjuk visszafizetni, akkor nem ad.
-
Már válaszolt
- Brünhilda ( 5 hónapja )
Ebben az esetben ne csodálkozzon a "dicső" ha lehetetlenné teszi a kölcsön visszafizetését,hogy nem fizetjük vissza!
-
Már válaszolt
- nneddudgi ( 5 hónapja )
Létezik-e valahol komolyabb felmérés, hogy a magyar állampolgárok jelenleg hogyan viszonyulnak az új alkotmányhoz és keletkezési körülményeihez?
Ui.
A sok újkeletű Magyarország-szakértő a nyugati sajtóban, mely képtelennek tűnik az önálló és alapos utánajárásnak, amúgy tényleg elveszítette lelkiismeretét, szakmai becsületét. Nem beszélve a nagyon tisztességes vén profi falkavezérekről...
Akkor jó helyre jöttél!
Itt az igazi volt AVH utódok, osszák az észt.
Azt hogy a magyar kormányt megválasztották, ez csak olaj a tűzre!
Főleg, hogy ők a szeméttelepre kerülnek a következő választásokon.
-
Már válaszolt
- nneddudgi ( 4 hónapja )
Mármint amit eddig felvettünk. Mert nagyon úgy néz ki, hogy újat nem kapunk, mert nem akarják feneketlen hordóba tölteni a pénzüket.
Ami a szeméttelepet illeti, majd a következô választások után meséle el, milyen ott? Mert épp most kezdi oda küldeni önöket, alattvalókat uralkodójukkal együtt kb 100 000 polgárember. Ezen bizony bármiféle röfögés legfeljebb annyit változtat, hogy holnap többen leszünk és holnapután mégtöbben. A viktátorát nagyon rövid úton ki fogják rúgni. Akkor persze önt is.
Kellemes szárnyalást!
Magyarország egy évben kb hetes-ezer milliárd forintnyi devizát fordít adósságszolgálatra. Nem is tudom, ki vette fel ezeket az összegeket ? Hát .. itt már úgy látszik elég szelektív az emlékezet, nemdebár ? A hazaárulók pedig 2002-től 2010-ig kormányoztak, mint a nki- pénzügyi maffia kiszolgálói és szálláscsinálói. Igen ők kaptak hitelt, amit persze velünk - és veled - fognak majd visszafizettetni, és miután ők megkapták a jussukat ezután szabad utat engedtek a lerablásunknak. Különben ki kell hogy ábrándítsalak, mert ez a pénzkiszipkázás nem a fletóék "kurvademokratikushűdeeurópaivagyok" platformját fogják erősíteni, hanem a szélsőjobbét.
Ezek az állítólagos nagy szakértő újságírók zöme maximum az itteni csicskásaitól kapott hülyeségeket vágta bele lejáratás céljából az "önálló" véleményébe, mert a londoni és new yorki brókerek nem szeretnék ha ez a nyugat politikai-pénzügyi póráza által rángatott jó kis pénzforrás elapadjon. Nem véletlenül megy az árfolyam oda ahová, és nem fogják persze finanszírozni az államadósságot - amit a vörös bárók intéztek - mert hát ha nem tudod fizetni a kölcsönt ennek fejében jöhet az ingatlanod, a termőfölded és ki tudja még mi ? Ahogy az alvilágban szokás ...
-
Már válaszolt
- nneddudgi ( 4 hónapja )
"Itt az igazi volt AVH utódok osszák az észt. "
Na végre, hogy beismeri. Eddig is selytettem, de világosabb, ha maga mondja, hogy az AVH utódjánál szolgált.
"ki vette fel ezeket az összegeket ?"
Minden kormány sorban egymás után. De azt is kellene kérdezni, miért kellett pl a Medgyessy, majd a Gyurcsány kormánynak akkorát, amekkorát?
Azért, mert a fityisz házipénztárosa, Járai, mint jegybankelnk oly eszetlen magasan az irányadó kamatlábat, így többszáz milliárddal drágább lett az adósság.
Ezenkívül eszelen erôs volt a forint ( 1euro 234 forint ), ami rongálta az exportot.
Mert ez a hazaáruló banda nematllotta a gazdaságot hazavágni azért, hogy megbuktathassa a kormányt.
De csak büdöskommunistázd azokat, akiket Te szavaztál be 51%-kal!
Mi ez ha nem célzott támadás ?
Ugyanmár. Minden egyéb magyarázat bullshit-kategória...
-
Már válaszolt
- Silvanoman ( 4 hónapja )
- nneddudgi ( 4 hónapja )
Azért valljuk meg ez a 2/3-ad szálka mindenki szemében. Szerintem kevés politikus van a világon aki ne adná el a mamáját + lelki üdvét és ráadásnak akár 10.000 év forró kondérban ücsörgést is vállalva egy 2/3-os győzelemért :D
Mit értesz "célzott támadás" alatt ? Kire céloznak? És ki/k céloz/nak ?
És egyébként nem ártana el is olvasni amit kritizálunk.(még a külföldieknek is, vagy szerezzenek be hiteles fordítást maguknak) Fáj a 2/3-ad, fáj hogy megtagadtuk a kommunista uralmat, hogy valljuk a nemzet egységét, hogy nem akarunk birkaországot .. etc..
Na mindegy. Ezt megmagyaráznia sztálinista történelemoktatás emlőin nevelkedett delikvenseknek (Feri a isten) egy reménytelen szélmalomharc.Mert nekik a demokrácia halott - ezzel - és természetesen Orbán király lesz, mi más ? :))))))
-
Már válaszolt
- nneddudgi ( 4 hónapja )
Látod, ez az! Akinek más a véleménye, mint neked, az biztos nem olvastaés biztos a sztálinista történelemoktatás emlőin nevelkedett. Mint pl Barroso, Hilary Clinton, Charles Gáti, Vivien Redding, stb.
Hiteles fordítás ... komolyan azt hiszed, h ilyen helyeken nincs magyarul anyanyelviszinten értô munkatárs? Mellesleg, mint tudjuk, fordult már elô, hogy egy törvény ( v tervezet ) kiküldött hivatalos fordításából egyes részek kimaradtak. Ennyit a hiteles fordításról.
Ha tényleg nem akarunk birkaországot, akkor: http://www.youtube.com/watch?v=S2J8EE1LTpY
-
Már válaszolt
- Dupree ( 4 hónapja )
"Akinek más a véleménye, mint neked, az biztos nem olvastaés biztos a sztálinista történelemoktatás emlőin nevelkedett. Mint pl Barroso, Hilary Clinton, Charles Gáti, Vivien Redding, stb"
A belföldi "szakembereknek" szólt, ha nem vetted volna észre ... Az általad említettek szimpla bábok, szócsövek, akik amúgy jó sokat tudnak rólunk - Hungary ??? Thank you, I'm not hungry... És legfőképpen nem élnek, és nem éltek itt. Tehát nem tapasztalták meg soha azt amit mi. De az észosztás az mehet. Mert nekik lehet, mivel úgy gondolják pénzükért mindent megtehetnek.
-
Már válaszolt
- nneddudgi ( 4 hónapja )
Nem akarom az Orbandát védeni. De meg vagyok győződve, hogy az alkotmány 100%-ban kiállja a próbát és nem tartalmaz semmi olyat ami más alkotmányokban ne lenne benn. Talán az adókulcs rögzítése alkotmányban nem megszokott. De amúgy nem látok benne semmi különöset.
Nem látom át a jelentőségét annak, hogy egy Országot Magyar köztársaságnak hívnak, és alatta közvetlenül meghatározódik a régi alkotmányban hogy államformája: köztársaság vagy Magyarország a név és államformája a köztársaság között. Ez szerintem lufifújás.
Pont úgy mint a média törvény esetében. Ízekre szedték pro és kontra. Néhány mondatot pontosítottak az EU kérésére de semmi eget verő. A jegybank törvény sem mond semmi olyat ami ne lenne meg máshol. A piac ellenőrző és jegybanki funkció számos országban egy. Már csak az ésszerűség és költséghatékonyság miatt is egyben van számos országban. Ergo kettős mércét alkalmaznak. Kinek az érdeke ez vajon?
A problémát nem itt látom. A probléma az , hogy már megint konfrontálódunk. Egy teljesen szar időpontban és szituációban (korábban le kellett törölni a gunyort az arcról és levenni a nagy mellényt és pénzt kellet kérni az IMF-től) jött elő vele a fidesz kormányzat. Szóval alkudozok valakivel egy üzleti ügyben (nem releváns milyen) és eközben vérig sértem, olyat lépek amiről tudom, hogy a partner nem tolerálja. Ez pofátlanság, pimaszság és megengedhetetlen. Szvsz.
-
Már válaszolt
- Dupree ( 4 hónapja )
Egyetértek veled. Itt van pl Románia, amit az ő alkotmányuk így nevez: Románia és nem Román Köztársaság. És ráadásul nem az államformája köztársaság hanem a kormányformája ! 1. szakasz (2)
Sajnos a mi kormányunk kissé elnézte az erőviszonyokat, lebecsülte a külföldi média hatalmát, és azt hogy az államadósságunkon keresztül (köszi maszop) jóval nagyobb a befolyásuk a bankoknak, brókereknek, befektetőknek mint azt gondolták.
-
Már válaszolt
- J. Wiśniowiecki ( 4 hónapja )
Charles Gáti pl élt itt. Csak nem hagyták, hát '56-ban elment. ( rákosiék kirúgták a "Magyar Nemzet"-tôl, ami akkor még tisztességes lap volt, sokan azért járatták, mert egyetlen, amin nem volt, h "világ proletárjai, egyesüljetek!" ) Többször említettem: mindenhol vannak külföldön élô magyarok.
Hát igen. Románia az példa. A Francia Köztársaság meg biztos valami büdöskommunista internacionalista, nemzeti szempontokkal nem is törôdik, ugye. Akárcsak a Cseh köztársság. Vagy a Lengyel. A németeket nem mondom, mert ôk teljsen vegyesen használják, mindenesetre Alaptörvényü címében DBR szerepel.
De igazatok van, a Balkánon és Ázsiában inkább ez dívik.
Persze, nem is a név a legnagyobb baj, hanem a többi. Csak egy pl: átmásolták ugyan a németbôl az emberi méltóság védelmét, csakhogy a német ezzel kezdôdik. ( Mármint az ötsoros preambulum után ) Itt meg egy csomó üres frázis után.
Szal a legnagyobb baj az, hogy ha folyton azon rínak egyes magyar emberek, pláne ha sokan, hogy ilyen-olyan támadás, zsarolás stb, ahelyett h azt néznék, mi van el....va és hogy kell kijavítani és minél gyrsabban kijavítanák, akkor örökké csak egyi ....ból másikba, még nagyobba jutunk.
Ez a baj pedig onnan adódik, hogy sokan képtelenek polgárrá válni alattvalóból.
-
Már válaszolt
- J. Wiśniowiecki ( 4 hónapja )
De van memgoldás: http://www.youtube.com/watch?v=S2J8EE1LTpY
A párizsi Sorbonne Egyetem doktori iskolájának a kutató professzora Dr. Lentner Csaba által a holnapi Demokratában megjelenő nyilatkozatából idézek : A cikkből részlet itt olvasható ( FONTOS el kell olvasni, nem vagyunk felelőtlenek illetve nem is voltunk soha):
A hitelezés amit svájci frank alapúnak mondanak, valójában fedezet nélküli hazárdjáték volt. A bankok szerencse játékot űztek és rajtavesztettek. A rendszer bedőlésért elsődlegesen ők a felelősek! Kérdés: -A deviza hitelek drámája szinte sors tragédia lett. Hogy jutottunk idáig? Dr.Lentner: -Tisztázzunk valamit mindjárt az elején! Teljességgel téves és helytelen a szóban forgó probléma kör esetében deviza hitelről beszélni. Ez ugyanis nem az! Kérdés: -Hanem mi ? Dr.Lentner: -Gigantikus átverés. A svájci jegybank legfrissebb adatai azt igazolják, hogy a külföldi Bankok Magyarországon működő leány bankjai az általuk nyújtott hiteleket nem refinanszíroztatták frankkal, nem vettek föl valós bank közi frank hitelt, és nem bocsátottak ki frank alapú kötvényeket sem. A Svájci Nemzeti Bank pénz kibocsátása ugyanis nem növekedett olyan mértékben , amilyen mértékben szükséges lett volna ezen csere ügyletekhez. Egyszerűen nincs annyi frank a piacon, amennyi a frank alapúnak mondott hitelek fedezete kellene legyen.... Az a hitelezés amit svájci frank alapúnak mondanak, valójában fedezet nélküli hazárdjáték volt. Kérdés: -Akkor mire alapozták a bankok ezeket a hiteleket ? Dr.Lentner : -Nagy való színűséggel úgynevezett swap ügyletekre.... Meggyőződésem, hogy a szükséges átvilágítások olyan eredményeket hoznának, melyek alapjaiban megváltoztatnák az adósok szorongatott helyzetét, sok esetben akár büntetőjogi következményekkel is járhatnak a Bankok vonatkozásában. A rosszhiszeműség ugyanis nem győzőm hangsúlyozni, okkal vélelmezhető! Az ebből fakadó Banki veszteségeket pedig a pénzintézeteknek házon belül kell orvosolniuk, azt semmi szín alatt nem terhelhetik rá az Ügyfelekre, akik nem tudták, nem is tudhatták, hogy csapdába csalják őket! Tehát kedves átvert becsapott hitelesek robbant a bomba, mert nincs frank, nincs CHF, nincs árfolyam kockázat!"
A Magyar Szociális Kerekasztal körül szerveződő Pertársaság a Hitelkárosultakért egy civil csoport, amely a hitelkárosultaknak segít, hiszen egyre több ügyfél perelné be a bankokat a magasabb törlesztőrészletek miatt.
A károsultak között nemcsak jelzálogkölcsönnel rendelkezők (egy szűk részük igénybe veheti legalább a kormány mentőcsomagját), hanem autó-, áru- vagy szabad felhasználású kölcsönt felvevők is találhatóak. Az ügyfelek nemcsak bankokat, hanem lízingcégeket, sőt pénzügyi közvetítőket is perbe vinnének.
A csoport neve arról árulkodik, hogy egy pertársaságról van szó, a civilek célja is ez volt eredetileg, de a sok eltérő ügy miatt nem tudtak ilyen formán tömörülni. A pertársaság szakértője, Barabás Gyula a napilapnak elmondta, közel hatszázan jelentkeztek eddig náluk, hogy ügyüket bíróságra vigyék.
A károsultakat ingyenes jogi tanácsadással (kiderüljön, van-e egyáltalán értelme perelniük), keresetlevél-mintákkal segítik, illetve olyan ügyvédekkel hozzák össze, akik az ilyenkor szokásos díjazások negyedéért-ötödéért elvállalják képviseletüket - nyilatkozta Barabás.
A Pertársaság a Hitelkárosultakért szakértői újra átnyálazzák a hitelesek szerződéseit, formai és tartalmi hibákat után nyomoznak és főleg azt vizsgálják, vajon mindent megtett-e a pénzügyi vállalkozás, hitelintézet a korrekt tájékoztatásért, kellő mértékben felhívták-e például az ügyfelek figyelmét az árfolyamváltozásból eredő kockázatokra?
Vitatják a szerződések egyoldalú módosításának gyakorlatát is: a bankok 2008 végén, 2009 elején az országkockázat emelkedése miatt dráguló forrásaikra hivatkozva kamatot emeltek, ám később a helyzet kedvezőbb alakulását a hitelek terhe már nem követte. Egy szerződés semmisnek minősítése esetén vissza kell állítani az eredeti állapotokat, ami azt jelenti, hogy az ügyfélnek vissza kell fizetnie a hitelt a kamatokkal együtt, ám azokat a pluszköltségeket, melyek az egyoldalú módosításból erednek, a bank nem követelheti - ismerteti a lap a civilek érveit.
Mindezeken túl a szervezet jogászai dolgoznak egy konkrét eseten alapuló, de általános kereseten is, melyhez „becsatlakozókként” más károsultakat is várnak. A tervek szerint augusztus végére összeálló kereset alapja a hitelintézeti törvény azon passzusa, mely szerint megtámadhatók azok a termékek, melyeknél a kockázatot nem becsülték fel kellő mértékben, márpedig a devizaárfolyamok várható alakulásával ez a helyzet – fogalmazott Barabás Gyula.
Kétséges a kezdeményezés sikere azonban, a bíróságon ügyfél eddig legalábbis rendre olyan cégekkel szemben tudott csak hasonló esetben pert nyerni, amikor az érintett pénzintézetet a PSZÁF is elkaszálta. A lapnak nyilatkozó ügyvédek szerint nincs kiskapu, amit ki lehetne használni. Ugyanígy nyilatkozott a napilapnak a bankszövetség is.
Annyi bizonyos, hogy a megnövekedett terhek fizetése alól nem jelent felmentést a pertársaság munkája vagy tanácsai, vagyis erre hivatkozva semmiképp se álljunk le a törlesztéssel.
Forrás: Privátbankár, Népszabadság
"Itt van pl Románia, amit az ő alkotmányuk így nevez: Románia és nem Román Köztársaság. És ráadásul nem az államformája köztársaság hanem a kormányformája"
De miért akarnánk még egy dologban Romániára hasonlítani?
Az államforma és a kormányforma közötti különbséget pedig egyetemes jogtörténetből is és összehasonlító alkotmányjogból is az első félév első előadásán szokták elmagyarázni.
-
Már válaszolt
- Dupree ( 4 hónapja )
HUF per 1 EUR 323,97198 05 jan, 2012 08:50 UTC
"Forrás: Privátbankár, Népszabadság "
Szokása szerint megint HAZUDIK.
SOS ... Bank Átverésnek Vége! 2011. november 07. - 09:56 - http://feherkemeny.hu/2011/11/07/sos-bank-atveresnek-vege
A cikkrôl: a Francia Akadémia annak idején kijelentette, hogy a továbbiakban nem foglalkonak olyan dolgozatokkal, melyek tárgya a "repülés legnél súlyosabb eszközökkel". A Sorbonne-on is akadhatnak hülyék, vagy épp csikrekfogók, akár ma is. Aki a Demokratával szóba áll, se túl tisztességes, se túl értelmes nem lehet. Kandidátusi fokozatot, miegyebet nem csak teljesítménnyel lehet szerezni.
Ami a tartalmat illeti: plágium, a koncepciót Róna Péter kezdte, csak ô tleg tudós, nem csirkefogó, ezért tudományosra vette és nem miépesre. ennyi.
A többi komplikáltabb, semhogy egy elfuserált röfögô walkür követni tudná.
Nekem legalább annyi idôm nincs. A lényeg: onnan kezdve, hogy "akár büntetőjogi következményekkel is járhatnak " szakszerûtlen csurkista propagandablöff.
Ha csakugyan szakszerû akart volna lenni, pl elmagyarázta volna, mi az "úgynevezett swap ügylet"?
Szóval mégegyszer ,a lényeg: zagyva miépes propagandablöff, maga pedig HAZUG, mert a cikknek semmi köze sem nol.hu-hoz, sem Privátbankárhoz.
A topikc´mhez annyit, hogy szerintem ami kritika a kormány gazdaságpolitikájaát éri, az nem lehet eléggé durva. Pontosabban a reális kritika nem durvaság.
HUF per 1 EUR 323,97198 05 jan, 2012 08:50 UTC
-
Már válaszolt
- nneddudgi ( 4 hónapja )
Áruljon már el valamit
Egy nagy tudású ember,mért védi az emberiség szennyét?
Mert ha valakinek van rálátása a dolgokra az az írásaiból kiderül, hogy Önnek van!
Ez már nem a "mundér becsületének" a védelme.
Gyanítom már nem a fiatalabb nemzedékhez tartozik.
Mert rendkívül nagy élet tapasztalat sejlik föl
"Minden ezredik szava igaz!"
Konkrétan, amire válaszolt, abban mi nem igaz?
Közölje, hol található a Privátbankárban, Népszabadságban a cikk, melyre azt írta, hogy ezek a források? Mert ha nem található, akkor ugye maga hazudott.
Elmagyarázta az interjualany, hogy mi az "úgynevezett swap ügylet"? Vagy maga tudja? Mert ha nem és feltesszül, hogy még sokan nem, akkor csak ködösíteni akart.
Ha maga nem hallotta, olvasta Róna Pétertôl az interjut jóval megelôzôen, hogy az ún "devizaalapú hitel" "selejtes/hibás termék", arról nem én tehetek, attól még mondta ill. írta.
Akkor mi is ami a kommentemben nem igaz? Legyen szíves közölje konkrétan, másképp kénytelen vagyok ismételten felhívni a figyelmet, hogy maga - mint a mai nemzetvesztôk minden röfögô propagandistája - megátalkodott, beteges
HAZUDOZÓ.
-
Már válaszolt
- Brünhilda ( 4 hónapja )
Kedden 14.00h.-kor az Operánál egy értelmes magyar, zsidó vallású emberrel lehet találkozni.
Nem szégyenli sem a vallását, sem a magyarságát, sem a népszerűségét!
Ki a franc lehet az a magyar, zsidó vallású ember, aki hajlandó röfögôkkel találkozni?
Annyi biztos, hogy értelmes semmi esetre se lehet.
A Röfögő kertész nem lesz!
Az egyik olyan zsidó vallású ember akitől nagyon sokat tanultam.
A másik, Egy pesti zsidónak mondja magát.
Ez a két zsidó vallású embert becsülőm!
Pedig többel voltam ismeretségben!
Fájlalja,hogy nincs köztük?
Sem Kertész Imre, sem Kertész Ákos nem röfög. Hanem meguk röfögnek.
"olyan zsidó vallású ember akitől nagyon sokat tanultam. "
Olyan nincs, semmit nem tanult, ha tanult volna, nem röfögne. Úgy tûnik, nem is fog, tehát megint HAZUDIK.
A nagyobb baj, hogy azok sem tanulnak, akiknek befolyásuk van.
Most ugyan úgy tesznek, mintha, de fogadok, mire odaérnek, megint el ... szúrják.
De még ha nem is, akkor is rég túl késô. Hogy a fogadkozás hatására már "csak" 322 Ft 1 euro, az annyi, mint halottnak a csók.
Egy megoldás van: http://www.youtube.com/watch?v=S2J8EE1LTpY
Elôfeltételek nélkül "hajlandók" tárgyalni "akár még készenléti hitelrôl is", de még mindig nem fogadnak el akármit ( mer az imprilisták biztos rongálni akarják Magyarországot, dehát ôk az okosok, mint azt folyton látjuk ).
Ma nem vettek egyetlen állampapírt sem, egyetlen fillérért sem.
-
Már válaszolt
- Brünhilda ( 4 hónapja )
Csak Kertész Ákos röfög.
Egy megoldás van Kikel válni az EU-ból.
A nemzetre káros EU jogszabályokat azonnal törölni.
És az EU termékeket nem szabad beengedni az országba
Nem csak az EU létezik a világon!
Látom fájlalja,hogy nem tartozik az általam tisztelt zsidó vallású emberek közé!
Elvégre én sem tisztelek mindenkit!
Azt ki kell érdemelni!
-
Már válaszolt
- kissferenc666 ( 4 hónapja )
- nneddudgi ( 4 hónapja )
"Csak Kertész Ákos röfög"
igen ez tény, kár hogy ilyen mélyre süllyedt.
viszont a többire inkább nem válaszolnék.. ha nem baj.
-
Már válaszolt
- Brünhilda ( 4 hónapja )
"igen ez tény, kár hogy ilyen mélyre süllyedt."
Az aki a nemzetét gyalázza az nem is minősíthető embernek !
Tehát had röfögjön!
"viszont a többire inkább nem válaszolnék.. ha nem baj."
Nem baj.Nem vagyunk egyformák,tehát a véleményünk is nagy valószínűséggel is más.
De azért had hívjam fel a figyelmét arra a tényre, hogyha a nyugat a mi kárunkra játszik, ez csak egy lehetőség a számára.
De ha mi bukjuk a partit, ők sokkal többet buknak!
És ez nem csak pénzben (államcsődben) lesz mérhető!
Borzasztoan szégyellném, ha maga, vagy bámelyik másik röfögô tisztelne.
De hogy ilyen megátalkodott baromi GAZEMBER legyen valaki, hogy neki nem számít az államcsôd, az mégis sok!!
Hát KI A NEMZET, HA NEM AZOK AZ EMBEREK, AKIKET AZ ÁLLAMCSÔD MIATT KI FOGNAK RÚGNI AZ ÁLLÁSUKBÓL, AKIK AZ INFLÁCIÓ MIATT NEM FOGJÁK TUDNI KIFIZETNI A GÁZSZÁMLÁJUKAT, NEM FOGJÁK TUDNI ELADNI A TERMÉNYÜKET, VAGY MÁR MEG SEM TUDJÁK MÛVELNI A FÖLDJÜKET, MERT NEM TUDJÁK MEGVENNI A HOZZÁVALÓT?
Térjen már észre! Ez nem "ki tud nagyobbat mondani" játék!!!!
Ahhoz menjen vissza az óvódába !!!
Befejeztem, visszataszító, undorító, otromba, ostoba gazember !!!
Remélem, mielôbb megoldják: http://www.youtube.com/watch?v=S2J8EE1LTpY
-
Már válaszolt
- Brünhilda ( 4 hónapja )
"Borzasztoan szégyellném, ha maga, vagy bámelyik másik röfögô tisztelne. "
Ez a veszély nem fenyegeti!
...De hogy ilyen megátalkodott baromi GAZEMBER legyen valaki, hogy neki nem számít az államcsôd, az mégis sok!! ...
Mért sír? Nem a nemzetet félti, hanem a "nemzetvesztő politikai bandát" amelyik kórusban könyörög,hogy rúgjanak a hazájába!
-
Már válaszolt
- nneddudgi ( 4 hónapja )
Minden világos: maga a szôröstalpúak beépített provokátora. Így persze minden más. Gratulálok: jól szolgálja hazáját.
-
Már válaszolt
- Brünhilda ( 4 hónapja )
-
Már válaszolt
- nneddudgi ( 4 hónapja )
Nem kell bemutatkoznia. Mossad ügynök!
Ezért védi a hazaárulókat!
Megirigyelte Linder Bélát?
Kvarday
A független megfigyelők a 100 000 ember helyett csak kb:30 000 főt az egész MSZP-SZDSZ csürhét látták!
"Mossad ügynök!
Ezért védi a hazaárulókat! "
Minden úujabb hazugságával csak kiröhögteti magát: Izraelhez nem csatoltak Magyarorsagból semmit, magukhoz, szôröstalpúakhoz viszont az akkori ország több, mint felét. De úgylátszik azzal sem elégszenek meg. Hiába reménykedik, a Tiszántúlt már nem kapják meg.
Akik csak kb:30 000 főt láttak, azok a tényektôl függetlenek. És a tüntetôk között nrm kevés fideszes is volt.
Szóval hiába reménykedik, hogy a viktátor majd annyira szézilálja Magyarországot, hogy akár az egészet megkaphatják, ez nem lesz, mert a viktátort ki fogják rúgni.
Lássuk csak!
Azt állítotam: úgy néz ki, hogy nem kapunk több hitelt.
Azóta se tudtunk állampapírt eladni, csak jelentéktelen mértékben és akkor még orbán ragaszkodott a "biztonsági hitelhez", amire azt mondták, szó se lehet róla. Ma végre rászánta magát, hogy felhatalmazást ad a készenléti hitel elfogadására és a delgácó tagja lesz a MNB elnöke is.
Ez 2 napja még valóban úgy nézett ki, de azóta nyilván többen is szóltak, hogy itt a vége, ki lesz rúgva, hát beadta a derekát.
Vagyis ez nem volt hazugság, még feltételezésnek sem volt téves.
Feltételeztem, hogy Brünhilda a következô választások után viktátorával együtt szeméttelepre kerül. Ezt ma is feltételezem és alig valószínû, hogy tévednék, de ha mégis, akkor sem hazugság egy téves feltételezés. Kivált, ha a feltételezés nyilvánvalóan adódik.
És az is igaz, hogy tegnap többen voltunk, mint tegnapelôtt és ma többen vagyunk, mint tegnap volunk.
Vagys tévedtél. ( Vagy tudtad? Mert akkor hazudtál. )
-
Már válaszolt
- Brünhilda ( 4 hónapja )
...Feltételeztem, hogy Brünhilda a következô választások után viktátorával együtt szeméttelepre kerül. Ezt ma is feltételezem és alig valószínû, hogy tévednék, de ha mégis, akkor sem hazugság egy téves feltételezés. Kivált, ha a feltételezés nyilvánvalóan adódik.
És az is igaz, hogy tegnap többen voltunk, mint tegnapelôtt és ma többen vagyunk, mint tegnap volunk.
Vagys tévedtél. ( Vagy tudtad? Mert akkor hazudtál. )....
Mint Mossad ügynök tudhatná a várható (következő) népszavazás eredményeit.
Elég sok helyen hozzáférhető.
Úgy látszik csak zavarkeltés a feladata?
A szavazás várható befutója: a Fidesz, utána a Jobbik, és sajnos még bejut az Mszp is.
Több nincs! Talán még valamelyik vidéki foci csapat, gondolom amelyik megveri az izraeli csapatot.
-
Már válaszolt
- nneddudgi ( 4 hónapja )
A lázas vágyálmaiban. Mert akkor szôröstalpú megbízói vihetnék a Tiszántúlt. De ez nem fog menni.
-
Már válaszolt
- Brünhilda ( 4 hónapja )
SI-ügynök
Majd minden magyarnak van Erdély-országi rokoni kapcsolata.(kivétel az "állam alkotó"zsidóság)
De az értelmiségi zsidóságnak köszönhetően az erdélyi magyarokat le románozzák!
Lásd:fent!
A magyar zsidóság értelmes része mért nem dicsekszik az 1919.vörös csürhe "dicsőséges zsidó hőseivel"?
Lásd: Kun Béla,Szamuely Tibor, Linder Béla,stb....
....Későbbi tárgyalásokon Linder előterjesztette önkormányzati tervezetét, amely szerint a Pécs–bajai Autonóm Terület elszakadna az anyaországtól, a magyar törvények nem terjednének ki rá, de a jugoszláv jogszabályokat átvehetné. Jászi Oszkár javaslata volt, hogy a jugoszláv valutát is bevezethetnék. Linder az utódállamok és az antant képviselőinél is kilincselt 1921 első felében memorandumával, a kisantant államok követei természetesen minden Magyarország ellen irányuló akcióban partnerek voltak, az angol, francia és olasz követ azonban nem is fogadta Lindert.....
...Halála után, 1962-ben díszsírhelyet kapott a jugoszláv kommunista vezetéstől....
"De miért akarnánk még egy dologban Romániára hasonlítani?"
Ez itt nem releváns, lehetett volna más országot is említeni, a csomó alkotmány ugyanígy fogalmaz. Persze ezért Romániát nem baxtatják, ugye ?!
"Az államforma és a kormányforma közötti különbséget pedig egyetemes jogtörténetből is és összehasonlító alkotmányjogból is az első félév első előadásán szokták elmagyarázni."
Igen, tudok róla. Egyéb kérdés ?
http://indavideo.hu/video/ZDF_magyarazza_az_alkotmanyt
,Ha ezt megértik a német óvodások, akkor elvileg a sok, rosszul értelmezett párthűség, szimpátia miatt vak fideszesek is megértik.
A bal oldal pontosan másolja az elődei példáját.
....Későbbi tárgyalásokon Linder előterjesztette önkormányzati tervezetét, amely szerint a Pécs–bajai Autonóm Terület elszakadna az anyaországtól, a magyar törvények nem terjednének ki rá, de a jugoszláv jogszabályokat átvehetné. Jászi Oszkár javaslata volt, hogy a jugoszláv valutát is bevezethetnék. Linder az utódállamok és az antant képviselőinél is kilincselt 1921 első felében memorandumával, a kisantant államok követei természetesen minden Magyarország ellen irányuló akcióban partnerek voltak, az angol, francia és olasz követ azonban nem is fogadta Lindert.....
Izraelben ez nem minősülne hazaárulásnak?
-
Már válaszolt
- Brünhilda ( 4 hónapja )
Túlbecsülöd ôket. Brünhilda-ra meg ne reagálj, folyton offol. És valószínû, még a "Kárpátok Géniusza" dobta át, vagy a poszt-szekusok, abban a reményben, hogy esetleg megszerezhetik a Tiszántúlt.
Ezért kavar és zsidózik folyton, tudja ô is, nem véletlen, hogy az erdélyi zsidóságot mindig is a magyar nemzetiséghez számolták.
És persze ezért drukkol, hogy a fityisz minél tovább megmardjon a hülyeségében, hogy Magyarország tönkremenjen. Mivel mostugy tünik elindultak a jó irányba, hát vígasztalhatatlan.
Szal ne foglalozz vele, mert egy csomó off jön ki belôle.
-
Már válaszolt
- Wade ( 4 hónapja )
Igazad van. Nem tud értelmeset hozzászólni, csak gyűlölködik, egy sima, frusztrált hőzöngő, mindenben a negatívumot látja. Inkább reagálok rá, az élet így is veri őt:)))
"Ezért kavar és zsidózik folyton, tudja ô is, nem véletlen, hogy az erdélyi zsidóságot mindig is a magyar nemzetiséghez számolták. "
Ez így nem igaz!
A magyar nemzetiség, az erdélyi zsidóságot sajátjaként tekintette.És fordítva is igaz volt!
A történelem tudása már kezd alakulni
Ki árulta el?
-
Már válaszolt
- Brünhilda ( 4 hónapja )
Tudtam, hogy nehéz lenyelni az igazságot.
De nem árt ha megtanulja a magyar történelmet, alulról is.
Kifogás, kifogás hátán,pro kontra! Azért mert befektettek, az az ő bajuk! Senki nem kényszerítette, hogy ide rakja a pénzét! Ne szóljon bele a belpolitikába! A külföld próbál kifogásokat találni, és tőrvényeket kreálni,minden lehetőséget megpróbál hogy, instabillá és döntés képtelenné tegye, még jobban az országot. Összefogást és bizalmat,ha már a parlament borított!
"...: -Gigantikus átverés. A svájci jegybank legfrissebb adatai azt igazolják, hogy a külföldi Bankok Magyarországon működő leány bankjai az általuk nyújtott hiteleket nem refinanszíroztatták frankkal, nem vettek föl valós bank közi frank hitelt.. "
Én ezt úgy fogalmaztam meg: csalás (csalás amikor valaki mást tévedésbe ejt, tévedésben tart, azzal kárt okoz és anyagi előnyhöz jut) és ezt már 2011 elején is mondtam, 2011 nyarán az interneten (hotdog fa2102 néven) közzé tettem.
Már nem írogatok ide....Nincs értelme.
Itt a tolvaj bal-lib csürhe, már le jobbik-ozott!
Gyakorlatilag a söpredék itt próbálgatja a hazugságait, hátha beválik.
Ahogy a tolvaj bagázs ajánlotta:Kuruc infót is olvasom, Pl:Hering József írásait.
Érdemes!
te nagyon utálhatod a magyar népet. Mi a francnak nem mész olyan helyre, ahol kevesebb magyar él?
Neddugi gyűlöli az átlag magyarokat, és elég nehezen tudja leplezni :), de mondhatjuk azt is, hogy leszarja az átlag magyar állampolgárt. Lenézi a középosztályt.
Tipikus arrogáns hozzáállás.
"te nagyon utálhatod a magyar népet."
Ezt meg mifrancból szedted le? Hogy nem tapsolom ütemesen, Vik tor Vik tor?
Komolyan megeszed, h ez a matyi II jó a magyaroknak?
Onnan, hogy szeretnek nem rabszolgának lenni, és ha miután kifizetik a köztartozást, az adót, rezsit,
még marad pénzük elmenni meginni egy sört, vagy kávét,
Maradjon pénzük a gyerekeikre,
Ne kelljen éjjel-nappal gürcölni, hanem csak nappal.
Nos, az önálló nemzetgazdaság elősegítése, a hazai termelés, ipari termelés feladása
mind ennek jelent gátat.
Ha az embereket teljesen profitorientált cégek kezébe engedik, ha a közszolgáltatásokat átengednék magánkézbe, pl magánbiztosítás, magánnyugdíj, vagy pl nem szabnának árfolyamgátat a devizahiteleknél, vagy hitelkönnyítéseket (ugyebár ezek a nagy rossz pontjai a jelen kormánynak)
Akkor ma már ugyanolyan csicskák lennénk, mint a görögök, akik nemsokára az Akropoliszt is privatizálni fogják.
Buszos utazásához a Kitekintő a busszal.hu-t ajánlja!
különbusz – személyszállítás – buszbérlés












Megadhatja, hogy mely pontszám alatti értékelésű kommentárok ne látszódjanak.
Nincs szűrés -10 pont -5 pont -2 pont 0 pont