Száműzték a Facebook-ról a kriptovaluták hirdetéseit

Az internetes óriáscég gyakorlatilag megtiltja minden felületén a kriptovaluta-reklámokat, beleértve a bitcoinét is – jelentette be kedden a Facebook, új stratégiáját ismertetve.

A kaliforniai székhelyű technológiai cég közleményében azt írta, hogy a hirdetéseknek biztonságosnak kell lenniük. A megtévesztésnek és a félrevezető reklámoknak nincs helyük a Facebookon. Új közléspolitikájuk megtiltja minden reklámozónak, még azoknak is, amelyek törvényesen működnek, hogy a Facebookon ismertetőjükben a bitcoinhoz hasonló kriptovalutákat, bináris pénzügyi lehetőségeket terjesszenek.

A Facebook úgy tekint ezekre a pénzügyi termékekre és szolgáltatásokra, mint amelyek gyakran összefüggésbe hozhatók megtévesztő és csalfa hirdetési gyakorlattal.

A közlemény szerint a cég azt szeretné, hogy „az emberek nyugodtan, a becsapás félelme nélkül fedezzenek fel új termékeket és szolgáltatásokat, gyűjtsenek róluk ismereteket a Facebookon”. Új stratégiájuk része annak a törekvésnek, hogy „sikeresebben leleplezzék a csalókat és a megtévesztő reklámgyakorlatokat” – derült ki a nyilvánosságra hozott dokumentumból. A stratégia végrehajtásának minden oldalukon érvényt szereznek, beleértve a Facebookot, az Audience Network-öt és az Instagramot – írták.

  • Korábban írtuk:

Forrás: MTI/Hszinhua/Kyodo

Friss hírek

A világszerte népszerű lager Olaszországból (x)

Olaszország hazai gyártású sörei közül az egyik legismertebb a Peroni, amely szerte a világon kedvelt márka. A Forma-1 futamok iránt rajongók is ismerhetik, ugyanis az Aston Martin egyik fő támogatója. A cikkben annak járunk utána, hogy mit érdemes tudni erről a sörről.

Read More »