Csúnyán veszteséges lett a Mattel

A szakértők által vártnál jóval nagyobb adózott veszteségről számolt be pénteken a Mattel amerikai játékgyártó az idei első negyedév alapján.

Ebben egyebek között az játszott szerepet, hogy csökkent több vezető terméke, így a Barbie babák és a Fisher-Price játékok eladása. A Hot Wheels autómodelleket is gyártó Mattel cég adózott vesztesége 113,2 millió dollár, részvényenként 33 cent lett. Az egyszeri tételek nélküli részvényarányos veszteség 32 cent lett, ez jóval meghaladta az elemzői várakozások átlagában szereplő 17 centes veszteséget.

A Mattel bevétele az egy évvel korábbihoz képest 15 százalékkal 735,6 millió dollárra esett, ami szintén elmaradt a szakértők által várt 810,2 millió dollártól.

A Barbie babák eladása 13 százalékkal esett a március végével záródott három hónapban éves szinten, a 6 éves kor alatti korosztálynak szánt Fisher-Price játékok értékesítése pedig 9 százalékkal csökkent.

Forrás: MTI/AP/Reuters

Friss hírek

A világszerte népszerű lager Olaszországból (x)

Olaszország hazai gyártású sörei közül az egyik legismertebb a Peroni, amely szerte a világon kedvelt márka. A Forma-1 futamok iránt rajongók is ismerhetik, ugyanis az Aston Martin egyik fő támogatója. A cikkben annak járunk utána, hogy mit érdemes tudni erről a sörről.

Read More »