Csúnyán veszteséges lett a Mattel

A szakértők által vártnál jóval nagyobb adózott veszteségről számolt be pénteken a Mattel amerikai játékgyártó az idei első negyedév alapján.

Ebben egyebek között az játszott szerepet, hogy csökkent több vezető terméke, így a Barbie babák és a Fisher-Price játékok eladása. A Hot Wheels autómodelleket is gyártó Mattel cég adózott vesztesége 113,2 millió dollár, részvényenként 33 cent lett. Az egyszeri tételek nélküli részvényarányos veszteség 32 cent lett, ez jóval meghaladta az elemzői várakozások átlagában szereplő 17 centes veszteséget.

A Mattel bevétele az egy évvel korábbihoz képest 15 százalékkal 735,6 millió dollárra esett, ami szintén elmaradt a szakértők által várt 810,2 millió dollártól.

A Barbie babák eladása 13 százalékkal esett a március végével záródott három hónapban éves szinten, a 6 éves kor alatti korosztálynak szánt Fisher-Price játékok értékesítése pedig 9 százalékkal csökkent.

Forrás: MTI/AP/Reuters

Felkapott hírek

Friss hírek

draghi

Ismét hűti a várakozásokat az EKB

Az EKB kormányzótanácsa megerősítette szándékát az eszközvásárlási program folytatása mellett a jelenlegi, havi 60 milliárd eurós keret mellett legalább az év végéig vagy szükség esetén tovább is, az inflációs pályának a jegybanki célhoz történő közelítése érdekében.

Read More »